Det är slut på veckan, dags för fredagsmys!

Hej!
Det här inlägget hade jag tänkt skulle komma upp för ca... 2 veckor sedan eller nåt. Blev en liten miss i tidsplaneringen där kanske, hihi. Som sagt, fredag idag and I love it! Blir fredagsmys till 100% kan jag lova. Känner att jag verkligen behöver vila upp mig lite efter alla miljoner läxor, inlämningar och prov som vi haft under de senaste veckorna.
På söndag ska jag träffa min efterlängtade Hanna och det på stan tror jag. Min plånbok är laddad och jag också! Det är bra. Men, från en sak till en annan, här kommer lite bilder på det jag shoppade för ett tag sen när Elin och jag var på stan:

Isadora velvet touch compact powder - Åhléns City

Randig tröja - gina trickot

En present till mamma, en tvål - The Body Shop

Åh, men det finns ju så mycket mer man vill ha.
- Converse
- Uggs
- Höst/vinter jacka
är några av sakerna. Nej, du ska jag gå och titta färdigt på Idol.

/Fredagsglad Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0