Åh, jag vill ha!

Mod. 55, ICUHihi, visst är jag bra på att uppdatera? Åh, jag vill verkligen ha ett par sånna här. Så gosiga, varma och sköna att sticka ner fötterna i när det är isigt och kallt ute, och alldeles perfekta att te.x ta med till fjällen! Men vilka ska man välja?? Finns ju så många, varav dom här som jag bara tog som ett exempel, men de är ändå helt ok tycker jag. Jag behöver även en ny vinterjacka också. Är ute efter en riktigt varm och skön i dun.

Har bl.a kikat lite på den här jackan från only och jag tycker den är skitball (just nu är jag mest sugen på den i turkost.) Kan bli ännu finare med en snygg scarf till.

Jaja, får väl kika vidare lite.
Vi hörs! /johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0