Skola och födelsedagsfirande!

Tja tja bloggen!
Hela veckan har som vanligt bara flygit förbi. Idag började dagen med engelskaprov som jag tror gick ganska bra. Efter skolan gick jag hem och började fixa i ordning mig eftersom vi lite senare skulle åka till min kusin som fyllde år, grattis Emma! Efter god mat och mycket prat åkte vi hemåt och nu sitter jag här och ska titta lite på Idol och sedan blir det nog hopp i säng för min del.


Jag idag. Mina mysiga benvärmare sitter på och med ett par sköna
tights till blir det rena rama slapplooken, snyggt och skönt. Det gillar jag!


Kommentarer
Postat av: hanna

sötast är du gmn!

jag älskar dig <3

2009-10-31 @ 15:04:06
URL: http://hannaafranssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0