Hej ouppdaterade blogg! :D

Hej! förlåt, förlåt & förlåt för mitt urusla bloggande:(
Skolan, läxor, prov, plugg, stall, tjatig mamma ja, det är ungefär så mitt liv ser ut just nu. Men, det funkar och vet ni? VET NI? Jag ska tävla på söndag :D Aha, och? tänker ni nu men kan ni tänka er att det var över ett år sen sist, och den här gången är det på min alldeles egna häst till på köpet. 
Vet ni vad en annan sak också?.. jag saknar mina vänner alldeles för mycket, känns som att jag aldrig hinner träffa alla dessa underbara. Nej, det måste bli ändring på det! Höstlovet?:)
Snart kommer mamma hem och då ska vi åka till stallet och jag ska rida lektion. Så vi höres!
Ja juste, bara en grej till:

- JAG VILL HA FEEEEEEEEST!

Kisses /Johanna

elin <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men vad kuul, lycka till!:D

Vi får faktiskt ta och träffas nån dag i lkpg, tja eller mjölby, hahahhaha:D Men kanske höstlovet?

Eller kan du innan. Hör av dej, pussssss:D<3

2009-10-09 @ 18:23:27
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0