En sjuk Johanna!

Här kommer en liten uppdate om dagen;

Dagens humör
: Väldigt blandat, men på det bästa humöret är man ju inte när man är sjuk!?
Dagens bordeJag borde plugga eftersom jag inte har vart i skolan idag och förmodligen inte kommer gå dit i morgon heller :/ men framförallt bara ta det lugnt.
Dagens frisyr: Uppsatt! Orkade inget annat.
Dagens klädsel: Mjukis från topp till tå =)
Dagens planer: Inget precis inplanerat, men se på film?
Dagens materiella vill ha: omvårdnad, haha!
Dagens längtan: En "friskförklaring" to me ;)
Dagens fundering: Undrar om vi har fått några läxor idag som jag missat? Har vi det? 
Dagens beroende
Dricka!!
Dagens tråkigaste: Att jag inte kan åka till stallet med mamma sen och vara med när Gina löshoppas. Det hade jag sett fram emot!
Dagens personer: MAMMA, helt klart! Som hon har sprungit och servat mig hela dagen är det defenitivt hon som hamnar under den rubriken.
Dagens roliga: - 
Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=5AHzIq_n-DQ Elin som visade mig och nu är jag helt beroende! ;D


(Lista tagen från lisaplace.) Puss på er och ha det bra!
Btw, jag tycker ni är dåliga på att kommentera (n)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0