Ja, jag ska fixa en header. I Promise!

Tja!

Många tjatar på att jag inte är aktiv på min blogg?! Då så, här får ni er ett inlägg =)

Får jag bara fråga en sak? Är det bara jag som har börjat längta som bara den till jul? Varje dag när jag kommer hem sätter jag på julmusik och får värsta julkänslan och springer upp och hämtar alla julklappar jag köpt, hämtar julpappret och sätter mig vid köksbordet och har värsta lilla julklappsverkstaden. Mysigt tycker jag!
Jag har också räknat ut hur många dagar det är kvar till julafton och jag har kommit fram till att det är 48 dagar kvar, vilket betyder att det bara är 47 dar kvar till min födelsedag! Hör ni, dags att köpa present ha? Haha, skojja bara ;)

Hihi, bjöd på ett juligt inlägg idag, men jul är liksom jag på något sätt.

Som överskriften säger; Jag ska fixa en header.



Nemen titta, ett youtubeklipp slänger hon in också. Fast det har ju med jul att göra.
Åh, love it! Förskotts-julkyssar /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0