In Stockholm!

Tjo!

Vi har precis varit och handlat lite inför kvällen eftersom vi kommer få finfint besök, nämligen Elin och hennes pappa, mys! Jag har faktiskt varit duktig och pluggat idag med. Skönt att få undan lite, är nästan klar med min inlämning förutom att jag ska renskriva och kanske ändra om texten lite.

Den här myshärlighets-känslan som jag alltid lyckas få inför jul känns helt underbar! Fastän den inte riktigt börjat ännu. För mig kommer den riktigt på riktigt ungefär 1:a december. Då känns det jul i hela kroppen. Jaja, nu ska inte jag uppehålla er längre.
Puss & kram skumbanan!
/Johanna


Kommentarer
Postat av: Provkommentar

Hej, johanna! :)

2009-11-14 @ 15:36:24
URL: http://nannispannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0