Stalldag



Hej på er!

Har nyss fått i mig lite mat efter en lång dag i stallet. Jag och Bea blev utskjutsade till stallet kl 12, och sen dess har tiden bara sprungit iväg. När vi hade hämtat in våra hästar och stod och gjorde iordning dem, kom Bea med den roliga kommentaren då hon uppfattade benskydd som bindskydd. Jag skrattade så jag fick ont i magen medan Bea stod och såg konstigt på mig. Men sedan gick det upp ett ljus för henne och även hon förstod att det inte finns något sådant till hästarna. Skulle i så fall vara bindor till oss människor.

Hur som helst red vi ut en liten sväng till skogen. Det kändes skönt att få komma ut och andas lite frisk luft och hästarna gillade det verkligen. I morgon blir det ännu en dag i stallet, så ikväll blir det tidigt i säng!

Puss på er och ha det bra!

Bilden är tagen idag på Evelina och Berta i full galopp ute på hoppbanan.

Kommentarer
Postat av: juuullan:)

har bea en häst nu med? :)

2009-06-26 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0