Varm sommardag!

27/6-09
Tjenixen!

Herregud, vad jag ääälskar det här soliga och varma vädret! Hoppas verkligen att det håller i sig nu bara. Vaknade tidigt idag av att mamma stod och rystade på mig, JOHANNAAA DU MÅSTE UPP, VI SKA VA I STALLET OM EN KVART! Ja, men vilket härligt uppvaknande man får.. hmm..? Jag satte i alla fall på mig stallkläder snabbt som ögat och med lite frukost i magen rännde vi iväg bort till stallet. Det var nämligen så att vi skulle vara på Sharpman kl 10 för sadelprovning så vi fick lite brådis! Men vi kom i tid och det tog ett bra tag innan vi kom därifrån. Tror vi åkte hem vid halv 1. Väl hemma igen gassade solen så vi la oss ute och solade. Efter ett tag tyckte både mamma och jag att det blev väldigt svettigt, så vi stack iväg till skogssjön ett tag. Det var skönt men när vi skulle ta ett dopp kom vi på att det blåste nog lite för mycket för det, så det blev inget av. 
Nu har jag precis varit nere och ätit lite mat. I morgon kväll ska jag äntligen träffa Madde och sova där, kommer bli kul efter så länge! Ha en fortsatt bra sommarkväll.

Kramar


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0