Fullspäckad dag!

Ojojoj, vilken dag det har varit! Mamma kom upp och väckte mig halv 8 i morse, och jag som har väldigt svårt att somna om gick upp och satte i mig lite frukost.
När mamma och alla åkt hemmifrån, tog jag och syrran och började göra iordning oss lite grann. Mormor och morfar kom och hämtade oss och det bar iväg till Evelinas (kusin) utspringning. Som väntat var det såklart smockat med folk och ett tag trodde jag verkligen att jag skulle frysa ihjäl! Var ju så ruskigt väder ute, regnigt och blåsigt och fy vad kallt det var.
I allafall, när vi väl hade hittat varandra åkte vi på hennes mottagning.
Efter god mat och mycket prat började vi dra oss hemåt. Stannade till vid stallet på hemvägen och fixade åt Gina.

Nu är vi precis hemkomna och det känns skönt!
I helgen är det Hanna som gäller så det kommer bli fullt upp. Ska slänga mig i soffan nu och titta på "allt flyter". Ha det jättebra!

Puss & kram och grattis till studenten Evelina!


Evis efter utspringning.
På Evelinas mottagning.
Klar för fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0