Allsång på Skansen

8/7-09
Hejsan!

Nu är det klart, (nästan i alla fall) att pappa och jag ska på Allsång på Skansen! Får väl hoppas att vi kan få några bra sittplatser men håll utkik efter mig i tvrutan då, hihi! 
Vädret här är ena sekunden jättesoligt och fint, medan det i nästa sekund spöregnar. Så jag sitter här och funderar, ska jag gå ut och sola? Nej, det är alldeles för dåligt väder för det! Jo, men nu börjar det klarna upp och bli riktigt fint! Nej, men nu regnar det igen... Ja, ni fattar ju! Gina hade någon luftvägsbakterie som vi fick reda på idag, så nu ska vi ge henne en spruta varje dag i fem dagar, suck! Tror jag ska ta och kura ihop mig i soffan och se på film nu, min nya hobby... Jag länktar efter att få komma upp till Stockholm snart för jag börjar tröttna på att vara hemma. Nä, det är bäst att jag slutar nu.

Ha en bra dag! /Johanna


Alexander Rybak ska va med i Allsång på Skansen på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0