Hemmasittar-dag!

7/7-09
Gomorron på er!

Vaknade tidigt idag! Det kan bero på att det inte blev så sent igår. Idag blir det väl ännu en sådan här hemmasittar-dag, om jag inte skulle träffa Madde idag igen!? Kommer inte ihåg hur vi bestämde. På torsdag åker jag äntligen till pappa och ska vara där den här veckan ut och hela v 29, som vi kommer att ha helt för oss själva! Mysigt ska det bli, och eftersom han har lovat mig att vi ska gå på Gröna lund kommer det nog bli riktigt toppen, om han inte skyller på att han har ont i ryggen eller är för gammal för att åka något vill säga.
Tror också att jag kommer ta med honom på en shoppingrunda ute på stan. Då så pappsen, fram med plånkan för här ska handlas! Yes, exakt den rätta repliken och det kommer funka! :D Nej, slutpratat om det. Vi hörs eller jag skriver mer ikväll eller imorgon bitti.

Kramar från Johanna


Min Gina-fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0