Film hela dagen

6/7-09
Tjenixen!

Idag vaknade jag upp hemma i min egen säng, (alltså ej hos pappa) av att regnet piskade på rutan. Inget sommarlovsväder precis men jag tycker att det kan vara riktigt mysigt det med ibland, så jag la mig och läste ett tag. Efter det gick jag ner och hämtade lite frukost och satte mig framför tv:n och tittade på film, Jorden runt på 80 dagar. Att titta på film är verkligen det bästa och mysigaste man kan göra en sådan här regnig och tråkig dag, så det kommer jag antagligen ägna mig åt resten av dagen också. Stallet tror jag att vi åker till i eftermiddag när mamma har kommit hem. Och för er som vill veta har det blivit lite krångel med min Stockholmsresa så dit åker jag nog inte förrän på torsdag, eller det är så vi har bestämt!
Nä, nu ska jag slänga mig i soffan och återuppta filmtittandet. Ha en bra dag allihopa och föresten, om ni inte har något bättre för er så skriv gärna vad ni ska göra idag. Då får jag något mer att göra också! =)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: anna

Rösta på mig (: ! www.ridstovel.se/?boot=3401

2009-07-06 @ 13:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0