Kort inlägg!

4/7-09
Hej!

Blir ett kort inlägg nu, eftersom jag strax måste gå ner och äta lite mat innan mamma skjutsar bort mig till stallet. I kväll sover lillasyster och jag själva när Jocke och mamma ska på fest! Hann fixa mina naglar nu på morgonen också för på söndag sätter jag mig på tåget mot Stockholm och pappa, där jag ska stanna i 2 veckor så får hoppas att de håller sig fina så länge, hihi! Blir ju förstås inte så mycket bloggande då tyvärr, eftersom min dator där inte funkar helt som den ska! Men jag hoppas på det bästa för när jag kommer hem därifrån blir det nog bara en eller två dagar hemma innan vi åker iväg till Båstad.
Nä, nu måste jag springa och ta på mig ridkläder och fixa lite mat! Hinner förhoppningsvis blogga lite imorn innan jag sticker.

Många pussar!   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0