Båstad i morgon!

20/7-09
Hej vänner!

Eftersom att våran nya dator här hemma är trasig, (vilket gjorde att jag inte kunde skriva något inlägg igår) så kopplade Jocke in den gamla datorn istället, så nu hann jag lägga in ett inlägg trots allt. I förmiddags cyklade jag till Madde en stund eftersom att jag ville hinna träffa henne nu innan vi åker till Båstad och bor i våran sommarstuga i två veckor! Det kommer bli så härligt och sista veckan, alltså v 31, kommer Elin ner dit också, superkul ska vi ha! Tyvärr känner jag att jag börjar få lite ont i halsen, men jag hoppas verkligen att det bara är något litet som snart går över för i morgon som sagt åker vi till ner Båstad och på vägen dit tänkte vi ta en sväng förbi a6, och antingen om det blir på vägen hem eller om vi tar det någon gång under veckan, kommer vi i alla fall åka till Ullared. Sedan blir det ju såklart att bada och ligga och sola på stranden om nu vädret vill mig väl får man väl tillägga. Jag får i alla fall hoppas på det bästa för någon dag pratade vi om ifall vi skulle gå på after beach, vilket jag tycker låter jättekul! Förhoppningsvis så tar Elin med sig sin dator ner också så om jag har tur får jag låna den och kanske skriva något kort inlägg någon gång då och då.
Jag lovade ju att jag skulle lägga upp bilderna från min Stockholmstrip nu när jag kommit hem så här har ni dem:


Min lillebror Douglas när han, pappa och Nisse skulle på
American car show i Norrtälje.


Den här bilden tog jag när pappa och jag var själva en hel dag, men just denna är tagen inne i gamla stan på Stockholms smalaste gata, och nej pappa! Jag tror inte det går att skjuta bort byggnaderna med bara armarna, haha!

Min hemstad!

Tog massor med bilder när vi var på Allsång på Skansen men den här tycker jag blev bäst på Alexander Rybak. Ni anar inte hur mycket alla skrek när han klev upp på scen, något ofantligt högt i alla fall!

Bästa, bästa pappa!

Den här (lite suddiga) bilden får avsluta. Mina jeansshorts som jag köpte på Bik Bok när pappa och jag var på stan, tack för en supermysig dag med dig pappa, det måste vi göra om!

Vad mer som vi har gjort är ju att vi har varit på vårat landställe i Norrtälje och åkt fyrhjuling, fiskat, grillat och haft massa kul och jag längtar redan tillbaka! Nu ska jag ta en dusch och sedan slå mig ner i soffan och kolla lite på Beck en stund och efter det ska jag sova så jag åtminstone är lite utvilad tills imorn när min Båstadresa väntar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0