Bilderna från matchen AIK-Göteborg

17/7-09
Hejsan svejsan!

Pappa hade tagit med sig sin jobbdator hit till landet, så jag fick låna den en snabbis. Här kommer bilderna från matchen som vi va på i måndags.


AIK-klacken som var på Norra stå.

Göteborgare för hela slanten.

(Här närmast) Martin Mutumba i AIK
 
Spelare i AIK

Här har vi den stora och högljuda klacken på Norra stå igen!

Det var alla bilder vi hann ta under den mycket spännande matchen. Jag tar tåget hem till Linköping på söndag så då får ni se alla andra bilder från min lilla Stockholmstrip som jag har tagit med min kamera. Nu ska vi ut och ta en sväng på fyrhjulingen och senare i kväll laddar vi för en liten fisketur! Skriver mer när jag kommer hem.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0