Slappisdag

1/7-09
Tjenare!

Den 1:a juli.. guud, vad fort det går! Hela juni är över, usch! Men bra väder kan man väl säga att det har varit hela tiden, så det är ju bra. Menmen, egentligen var det ju inte det jag skulle prata om. Jullan sov hos mig till igår och vi cyklade och badade hela dagen. På kvällen tog mamma och jag en promenad efter vi hade ätit, och kom hem precis lagom till Morden i midsomer. Jag älskar det fast jag knappt kan somna efteråt! (hehe)

På fredag eller lördag, har inte bestämt mig än, åker jag till min pappa i Stockholm och där ska jag stanna i 2 veckor. Blir väl Gröna Lund och lite så hoppas jag. Och landstället förstås!
På torsdag ska jag ta spruta, woaaa! Får se hur det går men det går nog bra. Vi hörs!


Jag osminkad och med myskläder såklart!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Vad mysigt det låter med en liten resa till huvudstaden! :)

2009-07-01 @ 20:15:50
URL: http://www.exxa.se
Postat av: madde

skitkul att du ska till huvudstaden hehe,.. men jag komm er sakna dig buhu :'( älskar dihg min lilla pluttas nuttis hannis pannis! <3

2009-07-01 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0