Heja heja AIK!

13/7-09
Hejsan på er!

Idag åkte vi in till Täby Centrum en stund på förmiddagen och käkade lunch och gick och kikade lite, jättetrevligt var det. Sedan skjutsade Anna-Karin iväg mig, Tilda, pappa och Nisse till Råsunda och så gick vi på fotboll, AIK-Göteborg och gissa vilka som vann?! Det gjorde AIK med 1-0, men även fast jag hejade på dem så tyckte jag faktiskt lite synd om det andra laget när stockholmarna kom där med sina dryga hejarklacks-ramsor. Domaren dömde nästan bara åt Göteborg (om man nu kan säga så) så det blev många spydiga kommentarer av AIK-klacken där också men med två personer utvisade lyckades de ändå ta hem segern. Tog lite bilder också men dom kommer upp på bloggen lite senare.
Nä, nu ska jag snart ta och krypa till sängs så att jag orkar med allt det roliga som händer i morgon med.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0