Bowlingproffset själv!

10/7-09
Tjenaremors!

Sitter här med datorn i famnen och kom just på att jag glömde skriva att vi var och bowlade igår. När jag var framme med tåget kom pappa, Tilda och Douglas och hämtade mig och så körde vi direkt till bowlingen och kan ni gissa vem som vann över både pappa och alla andra!? Det gjorde JAAAG! :D Stolt blev jag med 145 poäng i första serien, ganska bra tycker jag allt!
Var ute och åkte en sväng tidigare idag, men det blev ju inte så mycket vettigt gjort. Istället åkte vi hem och jag började fixa iordning maten som vi precis har satt i oss. Längtar verkligen till på tisdag, då pappa och jag ska ha en dag helt för oss själva. Kommer bli hur kul och mysigt som helst och speciellt nu när vi träffas så sällan! Får hålla tummarna för att vädret blir fint också, eller i alla fall framåt kvällen eftersom allsången är utomhus. Visst ja, innan jag glömmer det så glömde jag kvar usb-kabeln till kameran hemma så alla bilder kanske kommer i ett eget inlägg sen när jag kommer hem men vi får se, det kanske löser sig på något sätt eller så kanske pappa har en sådan likadan. Hur som helst måste jag avsluta nu. Vi hörs lite senare!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0