Ändrat! Pappa på söndag istället

3/7-09
Hejsvejs!

Ända från i onsdags tills idag har jag sovit med Madde och badat i hennes pool o solat hela dagarna, sköönt har det varit! I torsdags tog jag min första fästingspruta av tre men det gick bra. Jag som är lite spruträdd! Men nu är det i alla fall gjort. I onsdags kväll tror jag Madde och jag badade ända till kl halv 12, eftersom det var 31 grader i hennes pool så det gick knappt att slita sig, så mysigt var det! Men så fort vi hade gått in och lagt oss i hennes sköna säng somnade jag nästan på en gång! Igår vaknade vi vid 10 någon gång och gick upp och åt en god frukost. Sedan gick vi ut och satte oss vid poolen med en tallrik smarriga vattenmeloner i händerna, mums!
På kvällen såg vi på Beck, hämdens pris tror jag den hette. Den var rätt bra i alla fall! Sedan cyklade vi hem till mig och sov här. Imorse såg vi på film, 13 snart 30 och resten av dagen har vi sett på Wallander mastermind och freaky friday för det har åskat och regnat nästan hela dagen så har inte blivit något badat. Men ha det så bra allihopa så ska jag försöka skriva mer imorn.

Puss /Johanna


Jag saknar min Hanna alldeles för mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , jag håller också på att ta fästingsprutorna xD saknar dej finunge<3! kramar Erika mild<3

2009-07-03 @ 19:20:28
Postat av: madde

åhh har haft det skitbra med dig dom här dagarna tror det va pricis det vi behövde för att börja va mer igen, pricis som den gammla tiden ;) måste bli mer av det här1 tack för veckans mysigaste kvällar och dar! kommer sakna dig otroligt mkt när du är i sthlm hade bäst! <33

2009-07-03 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0