.. Shop till you drop...



Hello darlings! ( haha (; )

Hoppas det är bra och att alla har fått många julklappar! Jag har i alla fall fått massor fina presenter, varav en av de bästa var en shoppingrunda på stan med mamma, då jag skulle "försöka" shoppa upp 1000 kr på mindre än fyra timmar. Och tror ni att jag lyckades? Haha ohja, med stor marginal! Jag handlade en nyårsklänning/tunika från någon liten gullig butik som jag inte kommer ihåg vad den hette, en lite mindre Björn Borg-väska från accent, en tröja från H&M samt en svart mysig kofta från Vila. Nyårsklänningen ska jag såklart ha på nyår tillsammans med den svarta koftan och ett par lackleggins, ett band runt midjan och glitter i håret, it will be nice!

Vantarna på bilden fick jag dock i julklapp, och blev därför inte inhandlade på stan. Men erkänn, visst ser de gosiga ut?! Nu ska jag slänga mig i soffan och se på tv eller nåt?.. Puss, ha en fin kväll!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0