Nu är det inte länge kvar!

Hej svejs snyggingar!

Nu är det äntligen fredag och Johanna som knappar på tangenterna igen. Jag har sagt åt mina vänner att dom får uppdatera lite åt mig då och då när de känner för det, eftersom jag har lite svårt att hinna med det nu för tiden.
Ja minsann, nu är det ju faktiskt inte alls långt kvar till jul och än mindre till min födelsedag, (just five days). Idag hade vi vårt absolut sista prov för denna termin och det kändes och känns bra kan jag säga. Jag tycker det ska bli så himla skönt med lov nu, är riktigt pepp alltså! Blev tyvärr inte till att åka till Frida idag, vilket var väldigt synd, men vi tar igen det nästa gång tjejer.!

Nu behöver jag i alla fall inte ligga och bekymra mig över att alla julklappar inte är inhandlade, för det är dom. Gud va skönt! Här kommer några bilder på lite smått och gott som jag fick lust att lägga in =) ;


Yes, that's me.

         
Nemen, vem ligger där och snusar så sött..? ;)


Bilden är från när Madde och jag var på stan för ett tag sedan. Jag
har "slickhair"!


    
Pictures by Elin.


Bild från mitt fönster en tidig morgon.

/Johanna     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0