Cha cha Bloggen!

Madde här ;) 
Eftersom johanna inte är så jätte high på att blogga så tänkte hjälpa henne lite! Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag inte har en aning om vad lilla Nannis gör just nu... Så tänkte att jag kan berätta lite allt möjligt.

Som alla kanske redan vet så fyller johanna år 23 december och hon har önskat sig en överraskningsdag, och vad tror ni hon kommer få? Jo en överraskningsdag! Haha den kommer bli bäst. Nästan helt planerad nu.

Antar att om jag skulle va johanna nu så skulle det typ låta såhär;
Hej ska snart till stallet, sen blir det myss & annars mår jga bra
.

Men det gör inte jag bara så ni vet jag ligger hemma och är sjuk!


Får se om jag kanske slänger in ett till inlägg senare ikväll eller nått!
KISSES from MADDE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0