Bloggpaus

9/8-09
Tjenixen!

Ja ni, jag har haft så mycket för mig de senaste dagarna, så har faktiskt inte riktigt hunnit med bloggen. Jag har tillbringat den mesta tiden i stallet förstås och från igår till idag har jag tältat med Madde vid Vättern där hennes mormor och morfar har ett litet hus, väldigt trevligt! I morgon ska jag, eller var det tänkt i alla fall, träffa Hanna och sova med henne två nätter. Problemet är bara att hennes mobil är trasig eller något liknande, eftersom det inte går att komma fram och hon kan antagligen inte ringa på den heller så vi får se lite hur det blir med den saken.
Åh gäsp, vad trött jag är! Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll så att jag är pigg och utvilad tills imorn.

Ha en bra kväll! /Johanna


Visst är det en mysig bild? Den är från våran Båstadvecka på Elin och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0