Min lilla Båstadstripp!

4/8-09
Tjenaremors!

Oj, det hann visst bli rätt sent på dagen innan jag kom hem från stallet och min fina Gina. Men så blir det när man har en häst som man inte har sett på två veckor! Jaja, förra tisdagen åkte mamma, jag och Nellie ner till Båstad och på vägen ner tog vi en sväng förbi a6 i Jönköping. Vi gick och strosade runt lite och åt en glass och så där och jag hittade ett par snygga klackskor och ett par jeanstights, vilket jag verkligen behövde!
När vi äntligen var framme vid stugan kom mormor, moster och kusin utspringande och kramade om oss. Mormor hade gjort en underbar porterstek som stod inne och väntade så vi åt på en gång eftersom vi knappt inte ätit något alls på vägen ner. Efter den goda maten somnade vi alla trötta och utslagna.

  
Mina superläckra klackskor med öppen tå som jag blev helt förälskad i.

Resten av veckorna bjöd på allt möjligt. Elin kom den sista veckan och då åkte vi bland annat färjan över till Helsingör, badade i havet och solade, åkte in till Halmstad och gick på Ullared och mycket annat. Elin och jag cyklade ofta iväg till något mysigt badställe i närheten eller bara åkte runt och såg oss omkring eller tog en skön kvällspromenad. Nu tycker jag faktiskt att det är ganska skönt att vara hemma igen och framför allt att få sova i min egen säng.

Ha en bra dag /Johanna


Jag, en dag då min familj + min moster och kusin cyklade in till Båstad.

En dag tog Elin, jag och min lillasyster massor bilder nere på stranden och den här tyckte jag blev finast av dem alla!

Min söta lillasyster Nellie en fin kväll på stranden med havet i bakrunden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0