Phu, vi kan andas ut!

14/8-09
Hej på er!

Tänkte bara tala om att nu när skolorna snart sätter i gång och allting annat återgår till sitt normala, har jag insett att jag varken kommer ha speciellt mycket tid eller ork med bloggen. Inte att jag ska sluta menar jag inte men jag kommer ju inte kunna vara lika uppdaterad som förut. Med tanke på att det kommer bli mycket mer att ta hand om vad det gäller skolan och eftersom min lilla häst tar upp en hel del utav min fritid så räcker tiden inte till det andra.

Igår vaknade jag hemma hos Hanna efter att ha sovit där en natt. När jag äntligen lyckats få upp henne ur sängen, gick vi ner och åt en riktig gourméfrukost och sedan cyklade vi till stallet. Vi blev inte kvar där speciellt länge eftersom vi upptäckte att Hannas häst var halt och det dessutom åskade och blixtrade ute och regnet bara öste ner. När vi väl kom hem till henne, dyngsura och blåfrusna, gick vi upp och tittade på film. Timmarna gick och mamma kom och hämtade mig och vi åkte till våran lilla pålle. Vi blev inte glada när vi såg att Gina var helt svullen och tjock i ena bakbenet, och inte heller idag när vi insåg att det blivit värre så nu har vi precis varit och röntgat och tittat. Som tur var sa de att det inte var någon fara. Phu, nu kan vi andas ut!
I morgon, eller om det blir på söndag, ska nog jag och mamma åka in till stan. Det blir mysigt och just det, innan jag glömmer det att designen är bara tillfällig! Ska göra om den någon dag när jag får tid.


Gjorde en jättegod smothie häromdan med hallon, banan och blåbär
- supergott!

Puss /Johanna

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0