Övernattning och stan med Jullan

29/8-09
Shollahopp shollahej!

Igår cyklade jag till Jullan vid 9-tiden i SPÖREGN! Sedan sov jag där och vi somnade nog redan vid tio skulle jag tro. I morse vaknade vi glada och pigga kl 07.20, jippie! Men vi drog på oss kläder och med lite frukost i magen började vi gå ner mot tågstation. Grejen var bara den att vi hade läst fel tid när tåget skulle gå och kom i stället dit en timma förtidigt... Men så småningom kom vi i alla fall fram till Linköping. Jag köpte en mascara och ett par mysbyxor vilket jag blev riktigt nöjd med! 
I kväll har jag planerat för en spakväll med mig själv. Det ser jag fram emot! Nej du bloggen, nu borde jag faktiskt gå och börja ta itu med mina läxor och träna till so-provet som vi har nästa vecka.

Hejdå! /Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0