Det blir Madde imorn!

5/8-09
Hej vänner!

Största delen utav dagen har jag tillbringat i stallet faktiskt. Det är skönt att få komma ifrån allt och alla ibland och gå runt lite i sin egna värld och bara få vara för sig själv. Precis det gjorde jag idag. När jag kom hem, vid 3 eller något skulle jag tippa, åt vi mat och efter det tog jag en sval och skön dusch, mycket uppfriskande! Egentligen skulle vi ha gått på Skänninge marken idag men sedan kände jag att jag varken hade tid eller lust med det och att slösa bort de pengar jag äntligen samlat ihop till min plånbok igen, kändes väldigt onödigt! I stället blir det en lugn, slapp kväll hemma vilket jag tycker är helt okej.
Imorn ska jag i alla fall träffa Madde och eventuellt sover jag där eller hon här!? Nä, nu måste jag gå ner och göra min familjen lite sällskap. =)

Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0